20 Nisan 2009 Pazartesi

EKLER PASTA


Merhabalar
Yemekoloji.blogcu.com arkadaşımdan tarifini aldım.. Gerçekten çok lezzetli ve pastaneden aldığımızdan hiçbir farkı yok...Hatta Daha güzellll.....Denemenizi kesinlikle tavsiye ederim...Sevgilerimle

1 paket savyer bisküvi
1 paket Dr.Cremole Çikolatalı
1 paket Dr.Çikolatalı Sos
1 litre süt

Çikolatalı sosu hazırlayıp soğumaya bırakıyoruz.Cremoleyi tarifine göre yapıp Savyer bisküvilerileri çok az sütle ıslatıyoruz.Arasına cremoleyi sürüp üstüne çikolatalı sos gezdiriyoruz.Soğutup afiyetle yiyoruz....





4 yorum:

TATESAL dedi ki...

Harika görünüyor canım ellerine sağlık,canım çekti bir tane aldım.Hımmmmmmmmm

Unknown dedi ki...

efe böyle pasta görünce ııımm nefiş der.aynen öyle olmuş

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin sefalar getirdin canım beni izlemeye almışsın umarım çok memnun olursun bende hemen ziyaretine geldim.Hoşbuldum bu nasıl güzel bir tatlı ellerine sağlık

akasyakokusu dedi ki...

Hımmm..Nefis görünüyor..
Ahh olsada yesem:)