2 Haziran 2009 Salı

ÇİLEK REÇELİ




Herkese günaydın vede iyi haftalar .....
Çilek reçeli yaptım çok basit ve sağlıklı http://kendimceyemek.blogspot.com/2009/05/cilek-receli.html#comments tarifiyle yapıcaktım ama olmadı güneş malesef kayboldu.... Bende kaynatarak yaptım İşte benim tarifim....
750 gr çilek
2,5 su bard.şeker
1/2 limon
Çilekleri iyice yıkayıp üstüne şekeri dökerek geceden bekletiyoruz. Hatta 1 gece 1 gündüz akşam iş çıkışı eve gidince pişirdiğimden. Ocağa koyup kısık ateşte neredeyse hiç karıştırmadan kaynatıyoruz. Köpüklerin hepsini alıyoruz. Yaklaşık 30 dk kadar kaynadıktan sonra yarım limon sıkıp bir 10 dk daha kaynatıp ocaktan alıyoruz. Ertesi sabaha afiyetle yiyoruz. Form ekmeği ile yiyorum bişey olmaz demeyin az yiyin....(kendime)

1 yorum:

HUYSUZBALIK dedi ki...

Tam da zamanı şimdi. Ellerine sağlık canımcım...Sevgiler...