1 Eylül 2010 Çarşamba

NİHAYET !!! GAVURDAĞ SALATASI

MERHABALAR EFENDİM HERKESLERE....
Ramazan'ı bitirdik bitircez ben henüz evimde kimseyi ağırlayamadım. Bir önceki yazımda bahsetmiştim evimdeki sıcaklardan... Bu sene böyle geçti gitti bile ben de fena halde alıştım tembelliğe galiba... Annem pişirsin ben yiyim modundaydımm.İnsan annesinin yaptığı yemekleri çeker koyar dimi yok valla iftar saatine yaklaşınca gözüm dönüyor elim ayağım kalkmıyor.Ama arada da olsa iftara giderken aa onuda ben yapım getirim bari diyerekten birkaç şey yaptım şimdi yalan olmasın... İşte onlardan biri.... (Sanki börekler açmışımmmm)




Gavurdağ Salatası

5-6 adet domates
3-4 adet salatalık
3-4 adet yeşil biber
2 adet kırmızı biber
2 adet kuru soğan
ceviz
sumak,isot,nar ekşisi,tuz,zeytinyağ ve limon

Tüm malzemeleri minicik minicik doğrayalım.Sosunuda ekledik mi işte hazır.... Afiyet ler olsun efendimm benim en sevdiğim salatalardandır...
Sevgilerimle....

10 yorum:

Cafe Pepela dedi ki...

Çok hoş görünüyor.Gavurdağı salatasını severim:)
Ellerinize,gönlünüze sağlık.
Muhabbetle

ebru dedi ki...

İnsan rahata alışınca zor geliyor yemek yapmak dimi :)) Ellerine sağlık salata çok hoş görünüyor.

mine dedi ki...

e daha ne olsun bu sıcakta çok bile : )P
ellerinize sağlık

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı bir lezzet.
Hayırlı iftarlar.

Saygılar.

pelince dedi ki...

Canım vallahi benim annemde bana çok yakın,ben evde olmama rağmen haftada bir mutlaka yemek yollar;)) iyi oluyor boşver.. salatada nefis gözüküyor.. afiyetler olsun..

Unknown dedi ki...

Bayılırım ellerine sağlık

Sevil Altunel dedi ki...

MEERHABA :))salatada emek ister yıka kurula doğra...ben şahsen iftara salatayı zor yetiştiriyorum.bunun için emeğine yüreğine sağlık..sevgiyle...

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

cafe pepela, çok teşekkürler
ebru, kesinlikle öyle çok zor Allahtan çok seviyorum mutfakla uğraşmayı yoksa bitmişti muhabbetimiz...
mine, öyle dimi yeter ...
fuat bey , teşekkürler
pelincim, bencede iyi oluyor canım hiç rahatsız değilim de arada bende yapsam fena olmaz...
kendimce, teşekkürler
sevilcim,teşekkürler

Unknown dedi ki...

sıcaklardan dolayı hepimiz aynı dertteyiz.ellerine saglık.

Bengü dedi ki...

Fikriyeciğim ellerine sağlık,Allah bu sıcaklarda orucunu eda edenlere de güç versin. Domatesi dağıtmadan doğramak bile hüner.